ja z koleji pobawiłem sie dzisiaj z a3 starszy model, nie wiem co to było ale kilka razy ze swiateł i z rolki dostał baty, w koncu dał za wygrana i odpuscił ale mina kierownika bezcenna :szeroki_usmiech strasznie sie goscie wkurzają jak ich kapelusznik odjezdza.....
Pisk i śmierdzi !
Zwiń
X
-
Carey2009, jak śmierdzi znaczy że pasek trze o któreś koło pasowe, może blokować sprzęgiełko alternatora,może blokować sprężarka klimy, ja podobny objaw miałem w poprzednim aucie,ale wtedy u mnie stanęła sprężarka klimy, i właśnie smrodek spalonego paska, lekki pisk,i wyczuwalny spadek obrotów silnika dało się wtedy wyczuć.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
-
Chyba właśnie mnie to spotkało... po odpaleniu silnika pocxzuełm deliaktny zapach spalenizny. Sprawdziłem pod maską: napinacz paska bardzo się grzeje, czuć zapach spalenizny. Na wszelki wypadek nie jeździłem. Za tydzień miałem mieć robiony przegląd i mieli mi to sprawdzić i zrobić porządek z napinaczem paska(troszkę popiskiwał a rok temu był wymieniany)
Teraz pytanie:
Ile bezpiecznie mogę z tym przejechać? Dam rade przejechać jakieś 150 km lub chociaż z 5 km? Czy raczej laweta?
Może to doprowadzić do zerwania paska?
Co ew. zrobić żeby bezpiecznie dojechać do mechanika (150 km do zaprzyjaźnionego lub kilka km do jakiegokolwiek) ?
Z góry dzięki za odpowiedź.Była: O1 2003 .19 TDI ASV
Jest Vectra 1.9CDTI 2008
Komentarz
-
-
kupiłem swoją z uszkodzonym napinaczem paska klinowego i tylko wył i uszkadzał pasek, dało się jeździć tydzień. przy wymianie okazało sie że do pełni szczęścia trzeba wymienić sprzęgiełko alternatora. po wymianie łącznie z paskiem silnik nabrał kultury i bardzo się wyciszył.
myślę że bez najmniejszego problemu możesz trochę pojechać - ale na pewno trzeba słuchać i patrzeć na kontrolki. Nawet jak pęknie pasek można trochę pojechać.Nabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez hermioli1kkuligowski, nawet jak pęknie pasek, i wkręci się w rozrząd, to rzeczywiście daleko się zajedzie....
co sie ma pęknięcie paska klinowego do rozrządu - pękają nie tylko w skodach i można jechać nawet jak napędzają alternator lub pompę wody - tylko trzeba z głowąNabytek w 04.2010 r czyli 2,0 TDI.
Po drodze Verso 2,0 D4D, Auris 1,6 Velmatec
A teraz jest 1,4 TSI z 2012
Komentarz
-
-
Zamieszczone przez kkuligowskiZamieszczone przez hermioli1kkuligowski, nawet jak pęknie pasek, i wkręci się w rozrząd, to rzeczywiście daleko się zajedzie....
co sie ma pęknięcie paska klinowego do rozrządu - pękają nie tylko w skodach i można jechać nawet jak napędzają alternator lub pompę wody - tylko trzeba z głowąJest: Czarna OIIFL Combi 1,8 TSI + DSG
Była: Czarna OII 1,9 TDI (BXE)
Komentarz
-
-
kowal 2002, właśnie, dobrze prawisz.
U kolegi w sharanie (1.9 tdi, AFN), jak zaniedbał sprzęgiełko alternatora, i pasek walnął, nie pękając całkowicie. Jego rozszczepione elementy dostały się pod osłonę rozrządu nawet jej nie rozwalając. Nie muszę mówić jakimi kosztami się to skończyło. Powiem tak, bardziej opłacało się kupić drugi silnik, i z dwóch złożyć jeden, niż bawić się w jakiekolwiek remonty.
kkuligowski, jeśli nadal uważasz że pasek wkręci się w lewe tylne koło, to powodzenia.W zalewie Wiślanym pływał dziadek z babką,
Babka utonęła do góry kudłatką.
Oj nie żal mi babki jak tej jej kudłatki,
Bo bym sobie uszył pomponik do czapki!!!
Komentarz
-
Komentarz